مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 20:522022-03-03سياسي

اجمالی|پل سنجان اراک تبدیل به آثار باستانی شده است


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پل سنجان پس از کلنگ زنی که 12 سال پیش صورت گرفت اما همچنان نیمه کاره مانده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمدحسن آصفری بعد از ظهر امروز در نشست شورای مسکن استان مرکزی با حضور وزیر راه اظهار کرد: شروع عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن در استان نشان از عزم دولت به منظور رفع مشکلات این حوزه بوده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه طرح تفضیلی اراک اجرا نشد و این کار باعث قفل شدن شهر شده است افزود: باید نظارت کافی و جدی در تصویب نقشه های مهندسی در طرح های جامع و تفضیلی باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس بیان داشت: پروژه 58 متری شهری اراک ملغی شد و گویا قرار است طرح 24 متری نیز که پس از لغو 58 متری مصوب شده بود هم اجرا نشود؛ معاونین وزیر راه در اراک حضور پیدا کردند اما خروجی صورت نگرفته و به نظر می آید که قاشق خالی در دهان ما گذاشتند.

آصفری با انتقاد از طرح های نیمه تمام در استان مرکزی بیان کرد: بیش از 15 سال است که طرح کنارگذر شمالی اراک نیز نیمه کاره مانده، این در حالی است که روزانه حدود 50 هزار خودرو در این مسیر در رفت و آمد هستند که باعث آلودگی هوای اراک نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|پل سنجان اراک تبدیل به آثار باستانی شده است

اجمالی|پل سنجان اراک تبدیل به آثار باستانی شده است